خانه » کاربردی » ابزار سایت و وبلاگ » طراحی آسان و ساده صفحات وب Web Page Maker v3.21

طراحی آسان و ساده صفحات وب Web Page Maker v3.21

طراحی آسان و ساده صفحات وب Web Page Maker v3.21

طراحی وب سایت امروزه یکی از کارهایی می باشد که در زمینه مشاغل کامپیوتری به عنوان یک کار پردرآمد محسوب می شود ، اما کسب درآمد خوب در هرکاری مستلزم حرفه ای بودن در آن زمینه می باشد. طراحی سایت به صورت حرفه ای کاریست که برای فراگیری آن باید مدت زمان زیادی را صرف نمود تا به تکنیک ها و روش های مربوط به آن آشنا شد. طراحان حرفه ای وب سایت با کد نویسی به زبان های مختلف برنامه نویسی وب و استفاده از ویرایشگرهای حرفه ای برای این کار اقدام به طراحی و ساخت صفحات وب می نمایند. طراحی صفحات وب همان گونه که به عنوان یک شغل محسوب می شود برای بسیاری از کاربران نیز می تواند به عنوان سرگرمی ای مورد علاقه باشد. امروزه افراد زیادی را می توان یافت که اقدام به طراحی وب سایت ها به صورت شخصی می نمایند و در واقع اقدام به راه اندازی یک وب سایت شخصی با مضامین مختلف می کنند. این گونه طراحی ها معمولا از درجات کیفی بسیار پایینی نسب به وب سایت هایی می باشند که به صورت حرفه ای طراحی شده اند و این به دلیل اطلاعات و دانش کم در زمینه برنامه نویسی وب می باشد. امروزه نرم افزارهای زیادی برای تمامی سطوح از کاربران تولید شده است که به کمک آن ها می توان بدون نیاز به زبان های برنامه نویسی و دانش زیاد در این زمینه اقدام به ساخت وب سایت هایی نمود که دارای کیفیت بالایی در ضمینه طراحی باشند.


Web Page Maker نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران بدون نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی وب و اصول مربوطه قادر به طراحی صفحات وب حرفه ای می باشند. در این نرم افزار تنها کافیست کاربران با استفاده از ابزارهای کاملا گرافیکی و قالب های آماده وب سایت موجود در برنامه با موضوعات مختلف وب سایت خود را طراحی کنند. این نرم افزار محصولی از Web Page Maker Software می باشد.

ویژگی های موجود در این نرم افزار:

– بی نیاز به کدنویسی HTML توسط کاربر
– قابلیت استفاده از ویژگی Drag & Drop برای قرار دادن اجزا در صفحه

– ساخت وب سایت در صفحات چندگانه با ویژگی مدیریت آسان آن ها

– دارای توانایی وارد نمودن صفحات HTML و ویرایش آن ها در برنامه

– قابلیت استفاده از CSS

– قابلیت استفاده از ابزارها و صدها توابع همانند photo gallery, rollover image, flash slide show, audio/video, flash video, ready-to-use Java Script effects, tables, forms, iFrames

و … .

.

دانلود – با حجم 3.56 مگابایت

رمز : www.masterdl.com

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. سلام من اين نرم افزار رو دارم اما با فارسي سازگار نيست خواهش ميكنم كمكم كنيد

  2. دستون درد نکنه………….برنامه جالب و مفیدی بود
    موفق باشید

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
45033