خانه » کاربردی » ابزارهای مفید » دانلود بهترین نرم افزار ماشین حساب FarsightSoft Farsight Calculator 3.6

دانلود بهترین نرم افزار ماشین حساب FarsightSoft Farsight Calculator 3.6

دانلود بهترین نرم افزار ماشین حساب FarsightSoft Farsight Calculator 3.6.

اگر تاکنون از یک ماشین حساب پیشرفته و مهندسی‌ بی‌ بهره بوده اید و نمی‌‌توانستید عملیات بسیار پیچیده را با ماشین حساب‌های ساده انجام دهید،از این پس میتوانید این کار را به اسانی‌ و دقت بالا انجام دهید. این  نرم افزاری که در اختیار شما عزیزان قرار داده  شده عملیاتی که دلتان میخواهد را میتوانید با این ماشین حساب انجام دهید.این اولین ماشین حسابی‌ است که محاسبات و کامپایل کردن فایل‌های اجرأ را انجام میدهد و دارای ویژگی‌‌های غنی است که به شما اجازه میدهد محاسبات را تنها برای خودتان انجام دهید و اگر تمایل داشتید آن را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.این ماشین حساب توانایی این را دارد که هر دو عملیات جبری و محاسباتی را به صورت دقیق و کامل انجام دهد وقابلیت حمایت از ۱۰۰تابع،پشتیبانی‌ از جمله‌های جبری،مثلثاتی،هایپربولیک،توابع آماری و… را دارد و علاوه بر آن شامل مجموعه‌ای از ابزار‌های قدرتمند است.

ویژگی‌‌های این نرم افزار جذاب و قوی عبارتند از:

*حل کردن مشکلات محاسباتی شما.

*اجتناب از محاسبات تکراری و صرفه جوئی در وقت شما.

*توانایی ذخیره کردن محاسبات شما و استفاده مجدد در هر زمان که شما بخواهید.

*تبلیغ وبلاگ خود و یا وب سایت،از ویژگی‌‌های منحصر به فرد این نرم افزار  است که میتواند لوگو و آدرس وبلاگ و سایت خود را در پنجره اصلی‌ این ماشین حساب قرار دهید و این ماشین حساب سایت شما را در بین سایت‌های دانلود به طور قوی‌ای حمایت خواهد کرد.

.

نحوه راه اندازي برنامه و رجيستر كردن آن :

بعد از نصب برنامه و اجراي ان با چند گزينه مواجه خواهيد شد كه رجيستر را انتخاب كنيد.در اين مرحله از شما نام كاربري و رمز خواسته ميشود كه براي بدست اوردن انها بايستي به فولدر

KEYGEN

مراجعه نماييد و بعد از اجراي فايل داخل آن با مراجعه به منو كي گين و زدن دكمه كپي يوزر و رمز را بدست آوريد  و در محل خواسته شده كپي كنيد تا برنامه به كار بيوفتد.

.

| دانلود |

| حجم : 2.24 مگابایت |

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. سلان بابا دمتون گرم وبلاگتون خیلی خوبه حرف نداره هم بازی پلنگ صورتی رو دانلود کردم هم نرم افزار ماشین حساب بازم ممنون

  2. You can edit audio files with audacity.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
19036