خانه » گرافـــیک » طراحی » دانلود فتوشاپ ۱۲ به صورت پرتابل Adobe Photoshop CS5 v12

دانلود فتوشاپ ۱۲ به صورت پرتابل Adobe Photoshop CS5 v12

دانلود فتوشاپ ۱۲ به صورت پرتابل Adobe Photoshop CS5 v12

||  ویژه مستـــر دانلود  ||

با لینک مستقیم از سرور سایت

.

بی شک همه ما با فتوشاپ کار کرده ایم  برنامه شرکت Adobe که بیشترین طرفدار را در زمینه برنامه های ویرایش تصویر را دارد میشناسیم.این برنامه برای ویرایش انواع تصویر،سیاه و سفید کردن تصاویر،جداسازی قسمتی از تصویر،پاک کردن چین و چروک و لکه های صورت و هزاران کاربرد دیگر به خوبی جوابگو است.قابلیت های جدید فتوشاپ CS5 را به صورت کلی برایتان شرح می دهیم تا شما هم مثل ما برای دانلود Adobe Photoshop CS5 Portable وسوسه شوید و از محیط جدید Photoshop 12 شگفت زده شوید. امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار گرافیکی برای اولین بار از مستر دانلود لذت ببرید.

.

قابلیت ها و امکانات نرم افزار گرافیکی فتوشاپ سی اس ۵ :

* فتوشاپ با اضافه کرده قسمت های انتخاب مجموعه ای یک سوژه را در تصویر آسان کرده است. به طور مثال شما با یک دکمه می توانید یک اسب را با تمام یال و کوپال هایش به صورت دوربریده شده به صورت یک لایه جدا با کیفیت برش و دقت بالا داشته باشید.

ابزار پر کردن Content-Aware
* با استفاده از این وسیله می توانید یک شی مزاحم بر روی تصویر (مثلا یک کابل برق در وسط یک خیابان) را با انتخاب این وسیله به راحتی حذف کنید و به صورت اعجاب انگیزی خود فتوشاپ با استفاده از تکنولوژی Image Processing جای حذف شده تصاویر را با تصاویری که هرگز وحود نداشته پر خواهد کرد.( این وسیله محیط اطراف محل حذف شده (x و y) به صورت افقی و عمودی کپی می کند تا محل از محتویات جدید پر شود)

استفاده از تکنولوژی HDR
* با استفاده از ابزار جدید HDR به صورت پیشرفته می توانید همانند نرم افزار های تخصصی که تصاویر را HDR می کنند تصاویر خود را با بخش تعبیه شده در فتوشاپ سی اس ۵ HDR کنید و از رنگ و نور و بعد تصاویر جدید خلق شده لذت ببرید.

ابزار Extraordinary painting effects
* توسط Extraordinary painting effects می توانید دست به کار شوید و همانند یک نقاش با تجربه قسمتی از تصویر که مشکل داشته باشد یا حذف شده باشد نقاشی کنید و اجزا را با هم میکس کنید و طرحی نو بر اندازید.

ابزار عروسک خیمه شب بازی Puppet Warp
* با استفاده از ابزار عروسک خیمه شب بازی Puppet Warp می توانید یک لایه را انتخاب کنید و به صورت یک عروسک گردان عروسک خیمه شب بازی آن را تکان دهید و لایه را تکان دهید. به طور مثال من توانید یک اسب را در یک منظره انتخاب نمایید و پاهای اسب را بالا و پایین کنید. جالب اینجاست که پشت کار توسط تکنولوژی پردازش تصاویر فتوشاپ تصویر جدیدی با توجه به کل کار ایجاد می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

ابزار تصحیح زاویه لنز Automatic lens correction
* اگر در هنگام عکاسی زاویه مناسبی برای خود انتخاب نکرده باشید و یا از یک لنز تله بجای لنز معمولی استفاده کرده باشید این وسیله در فتوشاپ سی اس ۵ به شما کمک می کند تا لنز خود را تصحیح کنید و زاویه ها و پستی بلندی های تپه مانند ایجاد شده را از بین ببرید.

ابزار black-and-white conversion برای رنگی کردن عکس های سیاه سفید و سیاه سفید کردن عکس های رنگی
* با استفاده از این ابزار فوق العاده دیگر عکاسان و عکاسی های نیازی به زحمت کشیدن ندارند و تصاویر سیاه سفید را به آسانی رنگی می کنند.

Better media management مدیریت بهتر و آسان تر فایل های تصویری
* با استفاده از اینترفیس جدید شما به راحتی می توانید تصاویرتان را وارد فتوشاپ کنید و آنها را مدیریت کنید و هرجا که لازم شد آنها را به آسانی به صورت یک لایه جدید وارد Workspace تان کنید.

استفاده بهینه تر از کارت های گرافیک GPU-accelerated و پشتیبانی بهتر از سیستم های ۶۴-bit
* برنامه نویسان فتوشاپ جدید از امکانات سی پی یو های موجود در کارت های گرافیک استفاده بهینه تری در پردازش تصاویر میکنند و Adobe Photoshop CS5 از سیستم های ۶۴بیت حداکثر استفاده را میکند.

.

.

| دانلود |

| حجم : 148.76 مگابایت|

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
110