خانه » اختصاصی مستر دانلود » دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf با لينك مستقيم

دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf با لينك مستقيم

.

دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf با لينك مستقيم

| به همراه کرک نهایی |

| به همراه دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی از سرور قدرتمند سایت |

.

بازی جدید و جذاب John Daly’s ProStroke Golf نام بازی می باشد که به ورزش جذاب و مهیج گلف می پردازد. در این بازی شما به کمک جان دلی در گلف ProStroke که مربوط به همین شخص می باشد ، به بازی می پردازید و ساعت ها سرگرم خواهید شد. از ویژگی هایی که این بازی را از سایر نسخه های گلف عرضه شده متمایز می کند ، ارائه کنترل ProStroke می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد تا دقت و مهارت بیش از حدی بر روی ضربات خود داشته و بازی را به طوری که تا به حال تجربه نکرده اند انجام دهند. دو گزارشگر معروف عرصه گلف با نام های Sam Torrance و Peter Kessler وظیفه گزارشگری این بازی را بر عهده گرفته اند که باعث می شود تا حال و هوای بازی واقعی برای شما بیشتر مهیا شود. به دور از تورنمت ها و مسابقاتی که از یک بازی گلف انتظار می رود ، حالتی در این بازی تعبیه شده با نام “حالت رقابتی” که آموزش هایی بوسیله خود John Daly را در بردارد که شما را با قوانین و اصول بازی گلف آشنا می سازد و سپس شما را برای بازی با معروف ترین گلف باز جهان با نام Long John آماده می سازد.

به اشتراک گذاری توسط : سایت بزرگ مستـــر دانلود

.

توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، به اکسترکت بپردازید. سپس به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی  کپی کنید و سپس بازی را اجرا کنید. دقت داشته باشید که هنگام اکسترکت کردن بازی ، آنتی ویروس شما غیر فعال باشد تا فایل های موجود در فولدر Crack به عنوان ویروس شناسایی نشده و پاک نشوند. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند ، تیم مستردانلود امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

.

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی زیبای John Daly’s ProStroke Golf با لينك مستقيم

.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.

.

لینک های دانلود در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ منقضی شد !

| حجم : 1.1 گيگابايت|

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
65708