خانه » امنیتـی » آنتی ویروس » کرک آنتی ویروس نود 32 NodLogin v10.0.5

کرک آنتی ویروس نود 32 NodLogin v10.0.5

همانطور که مي دانيد براي داشتن يک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security اين شرکت بايد قبل از آپديت جديد ترين يوزرنيم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند براي آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين يوزرنيم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه بايد از Username و Password هاي جديد تر استفاده کنيد. در پست امروز وب سايت مستر دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که به صورت اتوماتيک يوزرنيم و پسورد نود 32 را تعويض ميکند. نرم افزار NodLogin به محض اتصال به اينترنت با دريافت Username و Password جديد از سرورهاي هاي رسمي شرکت ESET و تعويض آن با يوزرنيم و پسورد سوخته موجود در نرم افزار عمليات آپديت را به صورت کاملآ اتوماتيک انجام مي دهد و ديگر نيازي نيست که شما هر 5 روز يکبار تمامي مراحل دريافت و تعويض يوزرنيم و پسورد را انجام دهيد زيرا اين برنامه خود به تنهايي تمام اينکار ها را انجام مي دهد.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد …

 

روش نصب و استفاده از نرم افزار:
اين برنامه توسط نرم افزار هاي امنيتي شرکت ESET به عنوان تروجان تشخيص داده مي شود در نتيجه براي اينکه آنتي ويروس سيستم آنرا حذف نکند به صورت موقت آنرا غير فعال کنيد.
نرم افزار NodLogin را نصب کنید.
براي اينکه آنتي ويروس سيستم بعد از فعالسازي نرم افزار NodLogin را حذف نکند بايد مسیر نصب برنامه را در آنتي ويروس قرنطينه کنيد.
برای اینکه نرم افزار بدون دخالت آنتی ویروس کار خود را به درستی انجام دهد قسمت web access protection را غیر فعال کنید.
نرم افزار امنيتي سيستم را فعال کنيد.
از اين پس هر با که به اينترنت متصل شويد نرم افزار NodLogin يوزرنيم و پسوردهاي جديد را به صورت خودکار در آنتي ويروس سيستم قرار مي دهد.

هر دو نسخه ي 32 بيتي x86 و 64 بيتي x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برايتان قرار داده ايم که شما مي توانيد نسخه ي مرتبط با سيستم عامل خود را دانلود نماييد.

| دانلود | نسخه 32 بيتي

| دانلود | نسخه 64 بيتي

| حجم : 1.2 مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. سلام
    مي خواهم نرم افزار دريافت يوزرنيم و پسورد رايگان نود32 رو به شما معرفي کنم
    حجم: 2/5 مگابايت

    http://rozup.ir/up/sh-v/nod32.rar

    http://freeupload.ir/o1wkc4wpvflg/nod32.rar.html

    لطفا اين نرم افزار را در سايت خود معرفي کنيد.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
60912