خانه » سایر مطالب » اخبار » ایر باس: ارائه طرح هواپیمایی با بدنه شفاف

ایر باس: ارائه طرح هواپیمایی با بدنه شفاف

شرکت هواپیمایی اير باس قصد دارد تا با ارائه طرح جديد هواپیمای خود، سفری به یاد ماندنی و متفاوت تر برای مسافرانش در آينده به ارمغان بیاورد …

در این طرح جدید قرار است ایرباس تکنولوژی خود را در زمينه راحتی و سلامت مسافران و استفاده از مناظر طبيعی در حين پرواز متمرکز کند.

صندلی های اين هواپیمای جديد مجهز به سنسور های Biomorphing می باشد که قادر به مانيتور کردن کليه علائم حياتی هر مسافر در حين پرواز است. گزارش اين علائم به صورت پيغام هایی بر روی يک صفحه نمايشگر به صورت گرافیکی نمايش داده خواهد شد.

صندلی ها به گونه ای انعطاف پذیر خواهند بود که مطابق با اندامهای هر فرد شکل پذير هستند و مسافر با نشستن بر روی آن احساس خستگی در شانه ها و اندامهای خود نخواهد داشت.

جالب آنجا است که این صندلی ها گرمای بدن هر فرد را جذب می کنند و از آن بری تغذيه برق اجزا مختلف نظير صفحه نمايشگر هولوگرافیک و حتی نور کابین استفاده خواهد شد.

پیکره اصلی این هواپيما نیز از مواد شفاف ساخته خواهد شد. به گونه ای که در حین پرواز مسافرین بتوانند از مناظر آسمان در بالای سر خود نيز لذت ببرند و حس پرواز را طبیعی تر تجربه کنند.

اینها توضيحاتی بود که در زمينه طرح جديد هواپیمای شرکت ایر باس گفته شده است. اما هنوز از زمان ساخت اين هواپیما و ورود آن به خطوط هوایی جهت ارائه سرويس به مسافران، خبر موثقی در دسترس نيست. در ادامه می توانيد تصاویر بيشتری از اين طرح ها را مشاهده کنيد.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
8308