خانه » سایر مطالب » اخبار » پرسپوليس 4-2 ملوان تنها يك قدم تا قهرماني

پرسپوليس 4-2 ملوان تنها يك قدم تا قهرماني

تيم فوتبال پرسپوليس با برتري برابر ملوان انزلي به قهرماني در جام حذفي اميدوار شد…

ديدار رفت فينال جام حذفي فوتبال بين دو تيم پرسپوليس و ملوان از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادي و در حضور 82 هزار و سيصد نفر تماشاگر برگزار شد که اين بازي با برتري 4 بر 2 پرسپوليس خاتمه يافت.

محمد رستمی در دقيقه 33 و محمد نزهتي در دقيقه 68 براي ملوان گلزني کردند. عليرضا نورمحمدي در دقيقه 47، هادي نوروزي در دقيقه 64، محمد نوري در دقايق 72 و 86 (پنالتي) براي پرسپوليس گلزني کردند تا پرسپوليس با نتيجه 4 بر 2 ملوان را شکست دهد و به قهرماني در جام حذفي اميدوار شود.
مازيار زارع هم در دقيقه 1+45 يک ضربه پنالتي را براي پرسپوليس از دست داد و توپ را تير دروازه‌ زد.

عليرضا فغاني داور مسابقه به وحيد هاشميان، ابراهيم شکوري و هادي نوروزي از پرسپوليس و محمد رستمي، محمد نزهتي و آلن باسيچ از ملوان کارت زرد نشان داد. ابوالحسن جعفري در دقيقه 37 از ملوان با دريافت کارت قرمز مستقيم از ميدان اخراج شد. محمد رستمي ديگر بازيکن ملوان هم در دقيقه 88 اخراج شد.
ديدار برگشت دو تيم ساعت 17 روز جمعه 20 خرداد در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي‌شود.

ترکيب تيم پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، مجتبي شيري، رضا نورمحمدي، سامان آقازماني( از دقيقه 71 عليرضا محمد)، ابراهيم شکوري، حميد علي‌عسگر، محمد نوري، حسين بادامکي( از دقيقه 87 اشپتيم آرفي)، مازيار زارع، هادي نوروزي و وحيد هاشميان( از دقيقه 64 اميرحسين فشنگچي)
سرمربي: علي دايي

ترکيب تيم ملوان:
علي حسني صفت، سعيد سالارزاده، آلن باسيچ، عليرضا رمضاني، ابوالحسن جعفري، محمد رستمي، پژمان نوري، محسن مسلمان، مهرداد اولادي( از دقيقه 78 محمد حيدري)، مهدي دغاغله( از دقيقه 44 بابک پورغلامي) و محمد نزهتي
سرمربي: فرهاد پورغلامي

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
4626