خانه » سایر مطالب » اخبار » اطلاعيه روابط عمومی سریال مختارنامه: كودكان و بيماران قلبي قسمت 35 را نگاه نكنند

اطلاعيه روابط عمومی سریال مختارنامه: كودكان و بيماران قلبي قسمت 35 را نگاه نكنند

/

/

.

صحنه​های مربوط به نبرد حروراء به دلیل تاکید کارگردان بر واقع​گرایی و نزدیکی به حقیقت، دارای خشونت زیادی است، و به همین دلیل توصیه می​شود، افرادی که بیماری قلبی و یا مشکلات عصبی و روحی دارند، قسمت دوم جنگ حروراء را که در 20 دقیقه پایانی قسمت 35 پخش می​شود، تماشا نکنند.

.

در اولین جمعه تابستان سال 1390 مخاطبان سریال «مختارنامه» شاهد پخش قسمت 35 این سریال خواهند بود. قسمتی که مهم​ترین نکته آن، دچار شدن بخشی از سپاه مختار به «تعصب عربی» است که طی آن مشکلات جبران ناپذیری برای سپاه مختار پیش می​آید.
.
به گزارش روابط عمومی سریال تلویزیونی «مختارنامه»، در ابتدای قسمت 35 سریال، جاسوس آل زبیر ـ که نقش او توسط مسعود میّمی مدیر برنامه​ریزی سریال ایفاء شده ـ به دستور احمر بن شمیط گوش، چشم و زبانش بریده و راهی سپاه آل زبیر می​شود که دیدن این منظره روحیه سپاهیان آل زبیر را تضعیف کرده و به هم می​ریزد.

در این میان مُهلب که همچنان در تلاش برای ایجاد تفرقه میان عرب​ها و ایرانیان سپاه مختار است، فردی را برای صلح نزد سپاه مختار می​فرستد، اما تلاش​هایش در ابتدا بی نتیجه می​ماند و به مرور به نتیجه می​رسد.
.
در این قسمت مخاطبان شاهد صحنه​هایی تکان دهنده از «نبرد حروراء» خواهند بود که طی آن «بن کامل» با بازی عنایت شفیعی و «کیان» با بازی رضا رویگری نبردی جانانه می​کنند.
.
صحنه​های مربوط به نبرد حروراء به دلیل تاکید کارگردان بر واقع​گرایی و نزدیکی به حقیقت، دارای خشونت زیادی است، و به همین دلیل توصیه می​شود، افرادی که بیماری قلبی و یا مشکلات عصبی و روحی دارند، قسمت دوم جنگ حروراء را که در 20 دقیقه پایانی قسمت 35 پخش می​شود، تماشا نکنند و طبعا ديدن اين  قسمت هم برای كودكان توصيه نمی شود .

تاکنون 4 نظر ثبت شده است.

  1. چيزي گيرم نيومد

  2. در پاسخ به (vahid) :
    دوست گرامی چی دانلود نمیشه ؟
    اصلا این پست حاوی لینک دانلود نیست و فقط جنبه اطلاع رسانی و متنی دارد.!!!!

  3. download nemishe ! 🙁

  4. سلام دوست عزیز
    سایت مفید و زیبایی دارید
    میخواستم پیشنهاد بدم اگه مایل باشید تبادل لینک انجام بدیم
    در صورت تمایل سایت ما رو با نام
    سایت تفریحی وروجک
    به ادرس
    http://www.vorojak.org
    لینک کنید و بعد اطلاع بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم
    با تشکر
    موفق باشید

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
1889