خانه » اختصاصی مستر دانلود » دانلود بازی بسیار زیبای Virtua Tennis 4

دانلود بازی بسیار زیبای Virtua Tennis 4

/

/

|| دانلود پارت های ۱ گیگابایتی از سرور قدرتمند سایت با لینک مستقیم ||

.

دانلود بازی Virtua Tennis 4 با لینک مستقیم + کرک

دانلود بازی بسیار زیبای Virtua Tennis 4

|| دانلود نسخه نهایی بازی Virtua Tennis 4 با حجم 3 گیگابایت ||

|| ویـــژه مســتر دانــلود ||

.

یکی از عنوان های محبوب و معدود Sega در، سری بازی های Virtua Tennis هستند که هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی از آن ها راهی بازار می شود. Sega در این مدت رقیب دیگری به نام سری بازی های Top Spin هم پیدا کرده که مخصوصاً در نسخه جدید، عنوان خوب و قابل توجهی بود. حال Virtua Tennis 4 آمده تا دوباره بازیکنان قدیمی و طرفداران سبک تنیس را به مسابقات جدیدی فرا بخواند. هر چه باشد، تنیس از ورزش هایی است که در کنار فوتبال از علاقه مندان زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری برخوردار است.

به اشتراک گذاری توسط : سایت بزرگ مستـــر دانلود


گرافیک

Sega برای اینکه یکی از عنوان های محبوبش همچنان پر طرفدار باقی بماند، گرافیک بازی را ارتقاء داده تا بازیکنان در این عنوان با یک شبیه سازی خوب از مسابقات تنیس روبرو باشند. در نگاه اول، چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ورزشگاه ها و محیط هایی است که در آن ها مسابقه می دهید. ورزشگاه ها بسیار خوب طراحی شده اند، از جزئیات خوبی برخوردار هستند و مسئله مهمتر اینجاست که تعداد آن ها زیاد است و از این رو ورزشگاهی را به طور مدام در بازی نخواهید دید. طراحی ورزشگاه هایی که در آن ها تورنومنت های معتبر برگزار می شوند نیز واقعاً شگفت انگیز است. مسئله بعدی طراحی خوب ورزشکاران است. در این بازی ورزشکاران، عالی طراحی شده اند به مدل های واقعی بسیار شبیه هستند. در طول مسابقه ها به خوبی آثار عرق روی صورت آن ها دیده می شود. همچنین انیمیشن های خوبی نیز برای حرکات این ورزشکاران طراحی شده اند. ماندن جای پای ورزشکاران و توپ روی زمین های مسابقه هم از نقاط خوب این قسمت است.

.

موسیقی/صداگذاری

موسیقی های نسبتاً خوبی برای این بازی ساخته شده اند که بسیار معمولی هستند و ریتم تند و هیجان انگیزی دارند، اما این موسیقی ها به یکدیگر شباهت زیادی دارند و به شدت هم در بازی تکرار می شوند. مسئله دیگر زمانی است که در طول مسابقه ها موسیقی در پس زمینه پخش می شود. بهتر بود در زمان مسابقه ها موسیقی قطع می شد تا حواس بازیکنان بیشتر به بازی کردن باشد تا موسیقی های در حال پخش. صداهایی که در ورزشگاه ها شنیده می شوند، جالب هستند. صدای گوینده ورزشگاه و تشویق تماشاچیان در سطح خوبی قرار دارد و از قسمت های قابل توجه این بخش به شمار می روند. اما پخش موسیقی در طول بازی باعث شده تا نتوان به خوبی حس حضور در مسابقات را تجربه کرد.

.

گیم پلی

بازی از جایی شروع می شود که شما ورزشکار دلخواه خود را خلق می کنید و با آن راهی تورنومنت های مختلف می شوید. مسابقاتی در کلاس های مختلف برگزار می شوند و شما اگر خوش شانس باشید، می توانید در آن ها شرکت کنید. بازی روی نقشه دنبال می شود و شما روی این نقشه حرکت می کنید و به کشورها و منطقه های مختلف می روید. روی این نقشه خانه هایی برای حرکت قرار گرفته اند و با توجه به بلیطی که در هر نوبت به شما داده می شود، می توانید میزان مشخصی حرکت کنید. هر کدام از این خانه ها دارای یک ویژگی هستند. یکسری خالی هستند، یکسری تمرینات مختلف را پیش روی شما قرار می دهند و سری دیگر شامل قسمت های فرعی و یکسری مسابقات جانبی می شوند. خانه هایی که حالت تمرینی دارند، تنوع زیادی دارند و شما در این قسمت ها تمرین های خاصی را انجام می دهید که تقریباً شکل هم طراحی شده اند و بیشتر برای سرگرمی و ارتقاءِ قدرت های ورزشکار کاربرد دارند.
می شد تمرین های بسیار بهتری برای این قسمت طراحی کرد، چرا که برخی از آن ها به شدت ساده، کسل کننده و تکراری هستند. شرکت در مسابقات جانبی و تمرین های مختلف باعث می شود که شما اعتبار بیشتری بدست بیاورید و در رتبه بهتری در سیستم رده بندی این بازی قرار بگیرید. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، می توانید شانس حضورتان را در مسابقات مطرح، امتحان کنید. این بازی با کنترل های استاندارد قابل بازی خواهد بود، اما قسمتی هم برای بازی با Move و Kinect برای آن طراحی شده است. این قسمت که تنها بخش این عنوان برای بازی کردن با این کنترلرها است، به شما اجازه می دهد که به وسیله آن ها بازی را تجربه کنید. روند بازی بسیار ساده است. فقط کافی است که دست را در زمان مناسب به صورت یک راکت حرکت دهید تا ورزشکار توپ را بزند. در این حالت دوربین به پشت سر ورزشکار بسیار نزدیک می شود. شما سرویس را می زنید و دوربین به حالت اول-شخص درمی آید. کنترل بازی در این قسمت خوب طراحی شده، اما بد نبود که امکان بازی کردن با این روش در قسمت های اصلی هم وجود داشت. در کل ساده ترین چیزی را که کنترلرهای Move و kinect می توانستند به این بازی اضافه کنند را مشاهده کردیم.

.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4200+
Memory: 2 Gb
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800

.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 5200+
Memory: 3 Gb
Video Memory: 896 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870

.

تصاویری از محیط بازی:

بازی های Virtua Tennis

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. در هنگام نصب بازی از شما سریال خواسته می شود. تمامی ارقام را عدد یک وارد کنید به صورت زیر:

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

تیم فنی مستردانلود امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.

.

| دانلود پارت اول با حجم ۱ گیگابایت |

| دانلود پارت دوم با حجم ۱ گیگابایت |

| دانلود پارت سوم با حجم ۱ گیگابایت |

| حجم : 3 گیگابایت |

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تاکنون 5 نظر ثبت شده است.

  1. ببخشید مشکل من اینه
    وقتی میخوام بازی کنم میگه شما باید تو ایکس باکس اکانت داشته باشید خوب من که ندارم
    اکانتاش هم رایگان نیست
    با تشکر

  2. تشکر تشکر تشکر
    عالی بود من که دارم لذت میبرم
    هیچ مشکلی هم نداشتم واسه دانلود

  3. gha in erroro midea
    :
    unable to find a version of runtime to run this application
    chi ka konam
    ?!!!!?!!??!?!?!?!??!

  4. در پاسخ به (سجاد) :
    با سلام
    دوست عزیز کلیه بازی ها از همه نظر پس از تست در سایت به نمایش گذاشته میشوند.
    سایت های دیگر هم به همین صورت است . شاید در دانلود مشکلی داشتید.
    به هر حال لینک های ما 100% سالم هستند.
    موفق باشید.

  5. سلام و خسته نباشید.
    من این بازیو از یه سایت دیگه دانلود کردم و فایل iso آن خراب بود.
    می خواستم بدونم این 100 درصد تست شده و سالم است.؟؟؟؟؟..
    چون حجمش زیاد است می خواستم بدونم سالم است و بعد دانلود کنم!!!!
    مرسی از سایت خوبتون

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
52061