خانه » سایر مطالب » اخبار » جنجال های جدید دایی و مایلی کهن

جنجال های جدید دایی و مایلی کهن

دایی در واکنش به مایلی‌کهن :

“حرف‌های این آقا دو ریال هم برایم ارزش ندارد/ بار قبل آمد حلالیت طلبید!” …

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به تازه‌ترین اظهار نظر محمد مایلی‌کهن گفت: من در حال حاضر سرمربی تیم راه آهن هستم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام، هر چند که نمی‌دانم این آقا در مصاحبه‌اش چه گفته است اما حرف‌هایش دو ریال هم برایم ارزش ندارد.

علی دایی که در جریان تازه ترین مصاحبه محمد مایلی کهن قرار نداشت عصر امروز شنبه و پس از پایان تمرین تیمش در جریان این مصاحبه قرار گرفت و بدون آنکه نامی از مایلی کهن ببرد به بخش هایی از مصاحبه وی پاسخ گفت.

علی دایی در ابتدا گفت: به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه آهن تمام تمرکزم روی این تیم است و به دلیل اینکه با راه آهن قرارداد دارم نمی‌خواهم تمرکزم را با مسائل دیگری از بین ببرم.

وی ادامه داد: این آقا هفته پیش هم حرف هایی زده بود که اصلا ارتباطی به ایشان نداشت. حرف های این آقا هیچ ارزشی برای من ندارد و تاکید می کنم که نمی خواهم با توجه به این مسائل تمرکزم را در راه آهن از دست بدهم.

علی دایی با تاکید بر اینکه از محتوای مصاحبه محمد مایلی کهن بی اطلاع است، گفت: احساس کردم امروز از سوی خبرنگاران تماس های بیشتری با من گرفته شده است. حتما دلیلش همین مصاحبه بوده است. با این حال من دوست ندارم بدانم ایشان چه گفته است چرا که حرف هایش دو ریال هم برای من ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: یکبار دیگر چنین اظهار نظرهایی کرده بود که من از او شکایت و محکومش کردم اما بعد آمد حلالیت طلبید اما حالا در ماه مبارک رمضان دوباره هر چه تهمت و حرف بی پایه و اساس است را به من زده است.

دایی خاطرنشان کرد: ظاهرا ایشان در بخشی از صحبت هایش گفته است که آقای ایکس در ۲۰ نقطه ورزشگاه آزادی ۲۰ نفر گذاشته است تا تشویقش کنند در حالی که همه جامعه ورزش مرا می شناسد و می‌دانند آنهایی که چنین اقداماتی را انجام می دهند چه کسانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: همین هفته گذشته در اکثر شهرهایی که مسابقات لیگ برتر شد تماشاگران نام مرا صدا زدند. یعنی من در همه ورزشگاه ها آدم داشته ام؟

علی دایی در پاسخ به این اظهار نظر که مایلی کهن عنوان کرده بود سومدیک از مربیان ایرانی ضعیف تر است و پرسپولیس بدون سرمربی بهتر نتیجه می گرفت گفت: این مسئله ربطی به من ندارد. صحبتی هم در این مورد نمی کنم. اما جالب است با وجود اینکه بنده از پرسپولیس رفته ام اما به خاطر مسائلی که اتفاق افتاده هر وقت خبرنگاران در نشست خبری یا جاهای دیگر مرا می بینند در مورد اتفاقات پرسپولیس سوال می کنند و من هم از تماشاگران خواهش می‌کنم که مرا تشویق نکنند اما با این وجود می بینید که یک عده چطور در مورد پرسپولیس اظهار نظر می کنند.

علی دایی در پایان خاطرنشان کرد: اصلا نمی خواهم بدانم این آقا چه گفته است چرا که همانطور که گفتم حرف هایش دو ریال هم برای من ارزش ندارد. اگر سوالی در مورد راه آهن دارید از من بپرسید !!!

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
31380