خانه » 2012 » ژانویه

آرشیو ماهانه : ژانویه 2012

دانلود بازی زیبای سیمبیان Downfall HD 2.08

Downfall

راهنمای جستجو:دانلود – دانلود نرم افزار- برنامه بازی – دانلود بازی  – دانلود بازی سیمبیان – بازی داون فال  –  برنامه – بازی – تم –   سیمبیان نسخه 3  –  دانلود –   دانلود نرم افزار – تم و دانلود بازی  – دانلود بازی جدید گوشی سیمبیان نسخه 3 –  دانلود بازی

بازی Downfall HD 2.08 که یک بازی خانه سازی مدرن می باشد.شما باید با چیدن قطعات سه بعدی خانه بسازید.شما میتوانید این بازی را بر روی  گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان نسخه ۳  نصب کنید و لذت ببرید.

هم اکنون این بازی را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود جدیدترین آپدیت آفلاین نود 32 ورژن های 3 و 4 و 5

nod 32 offline update

راهنمای جست و جو : آپد یت آفلاین محصولات شركت eset – كرك آنتي ويروس  – آپد یت آفلاین نود 32 – دانلود رايگان  آپدیت آنتی ویروس با لینک مستقيم –  آپد یت آفلاین – لينك مستقيم آپد يت آفلاین محصولاتeset

همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین آنتی ویروسهای موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیتی که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، آنتی ویروس و همچنین اسمارت سکوریتی ورژنهای ۳و۴و۵ را به راحتی به روز می نماید.

این بسته ی آپدیت را میتوانید از مستردانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار WinUSB Maker v1.2

WinUSB Maker

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید ویندوز خود را با استفاده از فلش و یا سایر وسیله های قابل حمل مانند مموری ، کارت های حافظه و … نصب کنید که در حالت عادی این کار عملی نیست . با استفاده از نرم افزار WinUSB Maker می توانید ویندوز خود را از طریق USB نصب کنید که این برنامه ، USB مورد نظر شما را  bootable می کند . ویندزو خود را از یک DVD ، پوشه نصب و یا یک فایل ISO انتخاب کنید و به آن قابلیت نصب شدن از طریق پورت USB را بدهید .

برخی ویژگی های نرم افزار:

– پشتیبانی از کارت حافظه های بیشتر از ۱ ترابایت

– شناسایی خودکار پوشه نصب ویندوز

– پشتیبان کامل از درایو USB از جمله بخش بوت MBR

– قابلیت نصب ویندوزهای 8 و 7 ، Vista ، Windows Server 2008 / 2011 ، XP

– حجم کم

– کاربرد آسان

– و . . .

هم اکنون این نرم افزار کاربردی را از مستردانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود بازی Bunny Maze 3D 1.0.3 – آندروید

bunny Maze

در بازی Bunny Maze شما هدایت یک خرگوش پر انرژی را در دست دارید که باید به او کمک کنید تا همه هویج ها را پس گرفته و انتقامش را از خرگوش شرور بگیرد . در حالی که دنبال هویج ها می گردید جاهای جدید و جالبی را تجربه خواهید کرد .در مسیری که طی می کنید ، آیتم های مختلفی پنهان هستند که با پیدا کردن این آیتم ها سرعت و قدرت خرگوش افزایش می باید. شما میتوانید این بازی را برروی آندروید 2.1 به بالا نصب کنید و لذت ببرید.

هم اکنون این بازی زیبا و جذاب را از مستردانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود بازی Battle Bugs v1.0 – آندروید

Battle-Bugs

نبرد سوسک بازی زیبایی است که در سبک بازی معروف worms ساخته شده است و دارای سبک استراتژیکی می باشد.این گونه بازی ها در آندروید و هر سیستم دیگری می توانند بسیار لذت بخش  باشد.

در Battle Bugs می توانید به تیم های مختلف سوسکی تقسیم شوید,از سلاح هایی مانند مانند آرپیجی و سلاح هایی عجیب تر مانند سوسک باد کرده و بمب خوکی استفاده کنید.این بازی  را میتوانید بر روی  آندروید ۱٫۶ به بالا نصب کنید و از آن لذت ببرید.
هم اکنون این بازی زیبا و جذاب را از مستردانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار Android Weather 1.5.6 – آندروید

Android-Weather

نرم افزار های  پیش بینی آب و هوا  یکی از پر کاربردترین نرم افزار های گوشی  در زندگی روزمزه  و مسافرت ها به حساب می آیند.  Android  Weather یکی از این نرم افزارهاست که به صورت کاملا دقیق و در مدت زمان کوتاه اطلاعات آب و هوایی منطقه شما را نمایش می دهد . شما میتوانید این نرم افزار را بر روی آندروید 2.2 به بالا نصب کنید و نهایت استفاده را ببرید.

برخی ویژگی های نرم افزار:

– دادن اطلاعات در رابطه با میزان رطوبت هوا

– دادن اطلاعات در رابطه با وزش باد

– دادن اطلاعات در رابطه با درجه حرارت

– دادن اطلاعات در رابطه با شرایط جوی

– به روز رسانی خودکار

– و . . .

هم اکنون این نرم افزار کاربردی را از مستردانلود با حجم مناسب دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار Beer Battery Widget 1.6.9 – آندروید

Beer-Battery

با کم شدن باتری مایع داخل لیوان هم کمتر می شود و همچنین دیگر اطلاعات باتری را نیز در اختیار شما قرار می دهد .شما میتوانید این نرم افزار را بر روی آندروید1.5 به بالا نصب کنید و از آن لذت ببرید.

هم اکنون این نرم افزار جذاب را با حجم کم از مستردانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
80961