خانه » بـازی » معرفی چند بازی آنلاین اکشن و تیراندازی

معرفی چند بازی آنلاین اکشن و تیراندازی

بازی های آنلاین جای خودشون رو در دنیای بازی ها و بخصوص در میان علاقه مندان به بازی پیدا کردتد بطوریکه روز به روز بر محبوبیت این بازیها در جهان افزوده میشود.بازی های آنلاین رو میشه به 3 دسته تقسیم بندی کرد، یه سری از اونها بازی هایی که در کامپیوتر نصب میشوند و بصورت بازیهای سنگین گرافیکی هستند که قابلیت شبکه شدن و اتصال به اینترنت و بازی آنلاین شدن را دارا میباشند.دسته دوم بازی های آنلاین تحت وب هستند که نیازی به نصب بر روی سیستم ندارند و این بازی ها معمولا بصورت بازی های بسیار طولانی هستند که از لحاظ پویایی و تحرک قابلیت کمی دارند، مانند بازی تراوین و بازی جنگ خان ها ، و دسته سوم بازی های فلش آنلاین هستند که بسیار کم حجم میباشند و قابلیت دانلود را نیز دارند و به راحتی میتوان به بازی پرداخت.امروز میخوام چند بازی آنلاین اکشن از دسته سوم به شما معرفی کنم که از بازی کردنشون ساعت ها لذت ببرید.

بازی اول بازی بسیار جالب اکشن مرد مبارزه ای است.هیجان مبارزات تن به تن را با این بازی اکشن آنلاین تجربه کنید. در این بازی اکشن مرد مبارزه ای باید از خودتان دفاع کنید و پیشروی کنید.این بازی یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین مبارزه ای است که طرفداران زیادی در جهان دارد.
دستور العمل : شما در ابتدای بازی می توانید تمامی تنظیمات را به صورت دستی تنظیم کنید ولی تنظمات به صورت پیش فرض حرکت با کلید های جهت دار و ضربه به کلید های Z و X و C است.برای انجام بازی روی تصویر کلیک نمایید.

http://www.bazikhone.com/upload/files/img/172091.jpg

بازی بعد بازی بسیار جالب تیرانداز است.در این بازی اکشن شما باید ماموریت های خواسته شده در هر مرحله را انجام دهید و در هر مرحله با سرعت عمل بالا دشمنان را بکشید.در ابن بازی کاملا مراقب تیرهای حریفان باشد چون خیلی سریع کشته خواهید شد.اگر کشته شدید دوباره از همان مرحله باید بازی را آغاز کنبد.این بازی یکی از محبوبترین بازی های وب سایت های خارجی میباشد و از گرافیک بالایی برخوردار است. برای لود بازی اندکی تامل فرمایید

دستورالعمل: با کلید راست موس تیراندازی کنید و با کلید اسپیس کیبورد سلاح خود را پر کنید. برای بازی کردن روی تصویر زیر کلیک نمایید.

http://www.bazikhone.com/upload/files/img/833812.jpg

بازی بعد یکی از بازیهای زیبا مبارزه با تفنگ است.توی این بازی های فلش مبارزه با تفنگ شما به یک گانگستر تبدیل می شوید و اگر قدرت زیادی داشته باشید با نابود کردن دشمن ها رئیس می تونید صاحب خیابان ها شوید. توی این بازی اسلحه های پیشرفته و حرفه ای وجود دارن که شما می تونید اونا رو انتخاب کنید.

دستورالعمل: این بازی تنها با استفاده از موس انجام می شود.برای انجام بازی رو آن کلیک نمایید.

http://www.bazikhone.com/upload/files/img/177703.jpg

بازی آخر که قصد معرفی اون رو دارم بازی معروف هواپیمای آتاری میباشد.توی این بازی خاطره انگیز هواپیما آتاری که بیشترما خاطره های زیادی باهاش داریم باید به تنهایی بتونید تمام دشمن ها رو نابود کنید. این بازی این امکان رو داره که شما برای هواپیما آتاری سوختگیری کنید که اگر این عمل را دیر انجام دهید نابود می شوید.البته با اون هواپیمای آتاری که میشناسیم از لحاظ ظاهری کمی متفاوته ولی از لحاظ نحوه بازی و قوانینش دقیقا مثل همون هوایپما آتاری معروفه خودمونه!

دستورالعمل: هواپیما آتاری همون طور خودش به سمت جلو حرکت می کند البته شما می توانید با استفاده از کلید های بالا و پایین سرعت آن را افزایش یا کاهش دهید.با کلید Space میتونید تیر اندازی کنید

http://www.bazikhone.com/upload/files/img/411104.jpg

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
9030