خانه » اختصاصی مستر دانلود » دانلود نرم افزار همگام سازی فایل ها و برنامه ها GoodSync Enterprise 9.4.5.5

دانلود نرم افزار همگام سازی فایل ها و برنامه ها GoodSync Enterprise 9.4.5.5

GoodSync

راهنمای جستجو: همگام سازی , به روز کردن اطلاعات , نرم افزار همگام سازی داده های شبکه , به روز کردن اطلاعات شبکه , بک آپ گرفتن از فایلها , آپدیت , دانلود نرم افزار GoodSync

———————

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یکسری اطلاعاتی را که به اشتراک گذاشته اید ، بخواهید به روز و یا همگام سازی کنید ولی به دلیل وقت گیر بودن این عمل ، از انجام این کار سرباز زده اید. ولی این بار ما به شما نرم افزاری را معرفی می کنیم که توسط آن می توانید به راحتی اطلاعات و داده های خود را به روز کنید . این نرم افزار که GoodSync نام دارد ، قادر به انجام   sync و Backup گرفتن از نرم افزار ها و فایل ها می باشد . این نرم افزار این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک فایل ها و نرم افزارها را آنالیز و Sync کند و از ایمیل ها عکس های با ارزش و دیگر اطلاعات مهم شما Backup بگیرد و همچنین قابلیت sync کردن بین کامپیوترها ، لپتاپ ها ، سرورها ، حافظه های قابل حمل و ویندوز موبایل را با استفاده از ftp و sftp را نیز داراست .

برخی از ویژگی های نرم افزار :

– قابلیت sync کردن با ویندوز موبایل ها

– دارای Sync کردن دو جهته  برای جلوگیری از گم شدن اطلاعات

– اتصال مجدد اتوماتیک برای فولدرهای موجود بر روی کامپیوترهای راه دور

– انعطاف پذیری و اتوماتیک Sync کردن

– sync کردن فایل های موجود در FTP,WebDAV,SFTP,S3

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت مستردانلود دریافت نمایید .

نکته مهم :

برای اکتیو کردن نرم افزار ، ابتدا نرم افزار را اجرا نمایید و از منوی Help گزینه اکتیو نرم افزار را انتخاب نمایید ، از منوی باز شده گزینه Activate Online via Browser را انتخاب نمایید و در کادرهای نرم افزار یک نام دلخواه و در دیگری یک کد 10 رقمی دلخواه وارد نمایید و به مرحله بعد بروید ، در این مرحله یک کد طولانی در اختیار شما قرار گرفته و در بالای آن گزینه کپی را بزنید و به سراغ کیجن همراه نرم افزار بروید این کد را در داخل کیجن وارد کنید پس از انجام این کار در قسمت پایین کیجن یک سریال تقریبأ طولانی دیگر در اختیار شما قرار میگیرد آن را کپی نمایید و به نرم افزار باز گردید و در منوی Paste Activation Code here وارد کنید و مرحله اکتیو نرم افزار را به پایان برسانید .

| دانلود |

| حجم فایل : 15.63 مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
929