خانه » بـازی » اتومبیل رانی » دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate با لينك مستقيم

دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate با لينك مستقيم

.

| دانلود با لينك مستقيم از پرتال تخصصي دانلود رايگان |

.

دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate با لينك مستقيم

||  ویـــژه مستـــر دانلود  ||

| به همراه کرک نهایی |

| به همراه دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی از سرور قدرتمند سایت |

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

به اشتراک گذاری توسط : سایت بزرگ مستـــر دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP2 / Windows Vista SP1
Processor: Intel Pentium 4 at 3.2 GHz / Athlon 64 3200+ or better
Memory: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista
Hard Drive: 4.2 GB free Hard Drive Space
Video Card (graphics): 256 MB VRAM, DirectX 9.0c compatible card (Nvidia GeForce 6600 GT / ATI Radeon X800 or better)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
DirectX: DirectX 9.0c
Controls : Keyboard and Mouse R

.

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، به اکسترکت بپردازید. سپس به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی کرده و بازی را اجرا نمایید. دقت کنید که در هنگام بازی ، اگر از شما برای ساخت اکانت درخواست داده شد ، اکانت آفلاین را بسازید. توضیحات ساخت اکانت آفلاین در زیر توضیح داده شده است. همچنین دقت داشته باشید که آخرین نسخه نرم افزار Games For Windows Live نیز باید بر روی سیستم شما نصب شده باشد. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم مستردانلود امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

.

توضیحات2: کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی با مشکل در ساختن اکانت و وارد کردن پسوورد مواجه میشن ، توضیحات زیر را انجام داده تا مشکل آن ها برطرف شود:

در هنگامی که از شما در مورد اکانت سوال می شود ، بر روی گزینه Create a New Profile کلیک کنید و در پنجره بعدی ، به جای زدن گزینه Continue به پایین نوشته ها آمده تا در خط آخر با نوشته ای با نام Create Gamer Profile مواجه شوید. حال بر روی آن کلیک کرده و اکانت آفلاین خود را بسازید و به اجرای بازی بپردازید.

.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.

..:: لینک های دانلود منقضی شد !!! ::.

 

| حجم : 3.5  گيگابایت |

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

 

تاکنون 3 نظر ثبت شده است.

  1. بسیار عالی d(*_*)b

  2. ببخشید این بازی اسمش چی است

  3. با سلام

    بعد از دانلود و mount کردن فایل به من پیغام Original disk not found… می دهد ؟؟

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
76477