خانه » بـازی » استراتژیک » Portable Drugstore Mania 1.0 – دانلود بازی مدیریت داروخانه

Portable Drugstore Mania 1.0 – دانلود بازی مدیریت داروخانه

بازی Drugstore Mania یک بازی بسیار جالب و جذاب و مفرح است که از اینجا آغاز می شود که لیزا یک دانشجوی رشته پزشکی است که برای تکمیل دوره تحصیلی خود به دارو خانه ای می رود که دوره کارآموزی خود را بگذراند. شما نقش لیزا را در مدیریت داروخانه به عهده دارید. شما باید مشتری ها و مریض هایی که به داروخانه مراجعه می کنند را پاسخگو باشید تا رضایت کامل داشته باشند. بازی از بیش از 50 مرحله تشکیل شده و شامل بازی های داخلی بسیار سرگرم کننده ای است و شما با بردن هر مرحله جوایز بسیاری کسب می کنید. این بازی روی ویندوز xp و ویستا و ویندوز 7 تست شده است و برای اجرا یک سی پی یو 700 مگاهرتزی کافی است و رم 256 مگابایت این بازی کامپیوتر را به خوبی اجرا میکند.



دانلود با حجم 48.17 مگابایت

پسورد : www.masterdl.com

تاکنون 7 نظر ثبت شده است.

  1. در پاسخ به (علی و کلیه کاربران) :
    با سلام
    باید خدمت کلیه عزیزان عرض کنیم که سرور دانلود عوض شده و سروری قدرتمند را جایگزین سرور قبلی کردیم که انشالله بتوانیم بدون هیچ گونه اختلال یا مشکلی در خدمت شما باشیم.در حال حاضر سرور جدید آماده است فقط باید آی پی سرور جدید روی سایت ست شود که نهایتا تا 2روز آینده این کار انجام میشود.در ضمن کلیه لینک ها بدون تغییر میباشد و کسانی که هنگام دانلود با قطعی سرور مواجه شدند پس از ست شدن کامل آی پی میتوانند دانلود خود را از همان جا ادامه دهند.
    با تشکــــر از شما دوستان عزیز و صبــــور
    مدریـــــتــــ مستر دی ال
    http://www.MasterDL.Com

  2. با سلام لینک خراب است
    تمام لینک ها تون خرابه
    تمامشون
    وقتی درست کردید از طریق ایمیل بهم اطلاع دهید

  3. به نظر من سارا راست می گه . خیلی دیر بالا آمد ( بازی را می گویم ) ، هر کاری هم کردم دانلود نشد در ضمن فکر نمی کردم که اینقدر بچه گانه باشه

  4. سارا خوبadmir راست می گه . چی نمیاد ؟

  5. در پاسخ به (سارا) :
    منظورتون چیه ؟ چی دیر بالا میاد؟

  6. خيلي دير بالا مياد ////////

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
90562