خانه » سایر مطالب » اخبار » دانلود مجموعه مالتی مدیا شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو ویژه مستردانلود با لینک مستقیم

دانلود مجموعه مالتی مدیا شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو ویژه مستردانلود با لینک مستقیم

.

دانلود مجموعه مالتی مدیا شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو ویژه مستردانلود با لینک مستقیم.

||  ویژه مستـــر دانلود  ||

براي اولين بار در ايران با لینک مستقیم از سرور سایت

.

بزرگترين رويداد تاريخ بازي‌هاي آسيايي

شانزدهمين دوره بازي‎هاي آسيايي به عنوان بزرگترين رويداد تاريخ اين بازي‎ها از روز جمعه با برگزاري مراسم افتتاحيه در جزيره «هاي زين شا» به طور رسمي آغاز  شد.

.

بعد از پکن که سال 1990 ميزبان بازي‌هاي آسيايي بود، گوانگجو دومين شهر چين است که برگزار کننده اين رويداد بزرگ خواهد بود. رويدادي که نزديک به 6 دهه از آغاز آن مي‌گذرد و امسال براي شانزدهمين بار با حضور ورزشکاراني از سراسر قاره کهن برگزار خواهد شد.بعد از اينکه شهرهايي مانند امان اردن، کوالالامپور مالزي و سئول کره‌جنوبي به دلايلي مانند بالا بودن هزينه‌هاي برگزاري بازي‌ها يا ميزباني در سال‌هايي نه چندان دور، از گرفتن امتياز برگزاري شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي کناره‎گيري کردند، حق ميزباني اين دوره بازي‌ها به گوانگجو رسيد. انتخاب گوانگجو به عنوان ميزبان شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي اول ژانويه سال 2004 انجام شد اما حق ميزباني به طور رسمي در جريان بازي‌هاي آسيايي 2006 دوحه قطر به اين شهر اعطا شد.

البته گوانگجو به تنهايي ميزبان بازي‌هاي آسيايي 2010 نيست. شهرهاي «دونگوان» ، «فوشان» و «شانوي» که در همسايگي گوانگجو قرار دارند نيز در برگزاري اين دوره از بازي‎هاي آسيايي شريک هستند.

از سال 1951 که هندي‌ها در شهر دهلي نو برگزارکننده نخستين دوره بازي‌هاي آسيايي بودند تا به امروز که در آستانه آغاز شانزدهمين دوره اين بازي‌ها هستيم، ورزشکاران زيادي در رقابت‌هاي مختلف مربوط به بازي‌هاي آسيايي شرکت داشته‌اند اما به حداکثر رسيدن ورزشکاران، رشته‎ها و ماده‎هاي مربوط به آنها براي بازي‎هاي آسيايي 2010، اين دوره بازي‎ها را به بزرگترين رويداد تاريخ بازي‎هاي آسيايي تبديل کرده است.

.

شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي در قالب 476 ماده در 42 رشته (28 رشته المپيکي و 14 رشته غيرالمپيکي) برگزار مي‌شود. 10156 ورزشکار نيز در اين بازي‎ها شرکت دارند. اين ورزشکاران در قالب 4202 تيم از 45 کشور آسيايي به گوانگجو سفر مي‌کنند. کاروان ورزش ايران نيز 370 ورزشکار را براي حضور در اين بازي‌ها معرفي کرده است.

*********************

براي دانلود پكيج ويژه بازيهاي آسيايي گوانگجو كه مجموعه اي از عكس هاي ورزشگاه هاي بازي ها ،مراسم افتتاحيه ،آتش بازي مراسم افتتاحيه و حواشي اين بازيها به همراه فيلم تصويري مراسم روشن كردن مشعل بازيها بر روي ديوار بزرگ چين و مجموعه تصويري آهنگ ها وموسيقي هاي خوانده شده توسط خوانندگان بزرگ آسيا براي اين بازي ها مي باشند به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

*********************


انتخاب نماد بازي‌ها از روي شهر بزها

گوانگجو به شهر بزها معروف است. به همين دليل پنج عروسک به شکل بز به عنوان نماد شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي انتخاب شده است. «اژيانگ» ، «آهه» ، «آرو» ، «آيي» و «لي يانگ يانگ» نام عروسک‌هاي ويژه بازي‌هاي آسيايي 2010 هستند.

در ماه مارس سال 2005 «لين شوسن» ، شهردار وقت گوانگجو اعلام کرده بود که برگزاري بازي‌هاي آسيايي بيشتر از 2 ميليارد يوآن هزينه در بر نخواهد داشت با اين حال بعدها بودجه هزينه شده در اين زمينه 200 ميليارد يوآن اعلام شد. البته رقم دقيق مربوط به هزينه صرف شده براي بازي‌هاي آسيايي 2010 در نشست خبري «وان جينگ ليانگ» ، شهردار گوانگجو اعلام شد.

دانلود مجموعه مالتي مديا شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو ويژه مستردانلود با لينك مستقيم


در نشست خبري 13 اکتبر سال جاري ميلادي شهردار گوانگجو اعلام شد که بازي‌هاي آسيايي و پارآسيايي 122.6 ميليارد يوآن معادل 17 ميليارد دلار هزينه در برداشته است. از اين مبلغ 109 ميليارد يوآن براي زير ساخت‌ها ، 6.3 ميليارد يوآن براي ساخت و بازسازي زمين‌ها و 7.3 ميليارد يوآن براي کارهاي اجرايي هزينه شده است.

از مشعل ويژه شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي در ماه مارس 2010 رونمايي شد. اين مشعل که 98 گرم وزن دارد و 70 سانتي متر هم طول آن است 9 اکتبر بر روي ديوار چين روشن شد اما حرکت آن از 12 اکتبر آغاز شد تا طي يک  پروسه يک ماه با گذر از شهرهاي اطراف گوانگجو ، در روز افتتاحيه به محل برگزاري اين مراسم برسد.

تاکنون مشعل ويژه بازي‌هاي آسيايي از 21 شهر و از جمله «شعبه بهشت» چين عبور کرده است. ابتدا 2010 نفر براي حمل مشعل معرفي شده بودند اما در نهايت تعداد آنها به 2068 نفر رسيد.

دانلود مجموعه مالتي مدياي شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي 2010 گوانگژو ويژه مستردانلود با لينك مستقيم

افتتاحيه‌اي براي شگفتي دنيا

اين بازي‌ها 12 نوامبر (21 آبان ماه) با برگزاري مراسم افتتاحيه به طور رسمي آغاز شد. مراسم افتتاحيه اين دوره از بازي‌هاي آسيايي ساعت 20:04 (به وقت محلي) در جزيره «هاي زين شا» با حضور 7 هزار نفر آغاز شد.

مسئوليت برگزاري مراسم افتتاحيه برعهده «چن ويا» است که در بازي‌هاي المپيک 2008 پکن نيز به عنوان دستيار اجرايي برگزاري مراسم افتتاحيه حضور داشت. وي طي گفتگويي اعلام کرده بود که مراسم افتتاحيه شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي دنيا را به شگفتي وا مي دارد.

977 ورزشکار چيني در 41 رشته ورزشي و 477 رويداد شانزدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي شرکت دارند. آنها قصد دارند براي تکرار عنوان قهرماني گذشته خود دست به يک رکورد شکني از نظر کسب مدال بزنند.

«ديو ان شي جي» معاون ورزش چين و سرپرست کاروان ورزش اين کشور گفته است که مي‎خواهيم ورزشکاران ‌مان با يک روحيه مبارزه‌اي و ورزشکاري در اين بازي‌ها شرکت وموقعيت خود را در رده بندي بهتر از گذشته حفظ کنند البته ما بايد به عنوان ميزبان از پاک بودن تيم‌هاي خود از هرگونه مواد نيروزا اطمينان داشته باشيم.

خصوصا اينکه اين دوره از بازي‎هاي آسيايي را به عنوان بخش مهمي از برنامه‎هاي آماده سازي براي بازي‌هاي المپيک 2012 لندن در نظر داريم.

چين با کسب 165 طلا ،88 نقره و 63 برنز در صدر جدول پانزدهمين دوره بازي‎هاي آسيايي قطر قرار گرفت.

شانزدهمين دوره بازي‎هاي آسيايي از 21 آبان‎ماه در گوانگجو آغاز ‎شد و تا 6 آذرماه ادامه خواهد داشت. کاروان ورزش ايران در دوره پيشين اين بازي‌ها که سال 2006 در دوحه برگزار شد با کسب 11 مدال طلا، 15 مدال نقره و 22 مدال برنز در رده ششم جدول رده‌بندي قرار گرفت.

.

پایان بازی های آسیایی 2010 و ارمغان ورزشی ایران با 59 مدال و کسب مقام چهارمی

بالاخره پرونده ورزش ایران در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی بسته شد و به عبارتی کاروان اعزامی ورزشی ایران که با ترکیب 370 ورزشکار در گوانگژو چین حضور پیدا کرد با کسب 20 طلا ، 14 نقره و 25 برنز به کار خود پایان داد. همانطور که شما دوستانی که در گروه هستید و خبرهای این بازی ها را دنبال کردید اطلاع دارید کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی های آسیایی در رشته هایی از قبیل فوتبال، شنا، والیبال ساحلی، ووشو، جودو، کبدی، تیراندازی، شیرجه، بیلیارد، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، پینگ پونگ، قایقرانی، وزنه برداری، بسکتبال، پرتاب دیسک، پرتاب چکش، دو، شطرنج، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیروکمان، بوکس، هندبال، اسکیت، شمشیربازی با ترکیب مردان و در بعضی رشته ها زنان نیز شرکت داشت.

طبق آخرین نتایج بدست آمده تا پایان روز چهاردهم بازی های آسیایی گوانگژو 2010؛ چین با 197 طلا، 117 نقره و 98 برنز ( 412 مدال در مجموع) در رده اول، کره جنوبی با 75 طلا، 63 نقره و 91 برنز ( 229 مدال در مجموع) در رده دوم، ژاپن با 48 طلا، 73 نقره و 94 برنز ( 215 مدال در مجموع) در رده سوم، ایران با 20 طلا، 14 نقره و 25 برنز ( 59 مدال در مجموع) در رده چهارم و قزاقستان با 18 طلا، 23 نقره و 37 برنز ( 78 مدال در مجموع) در رده پنجم قرار دارند. ناگفته نماند قزاقستان به رغم برتری چشمگیر نسبت به ایران در مدال های نقره و برنز، صاحب ۱۸ مدال طلا شد و از این رو پس از ایران در رتبه پنجم قرار گرفت.

همچنین در حال حاضر نیز؛ هندوستان با ۱۴ طلا، ۱۷ نقره و ۳۳ برنز در رده ششم، تایوان با ۱۳طلا، ۱۶ نقره و ۳۸ برنز در رده هفتم، ازبكستان با ۱۱ طلا، ۲۲ نقره و ۲۳ برنز در رده هشتم، تایلند با ۱۱ طلا، ۹ نقره و ۳۲ برنز در رده نهم و مالزی با ۹ طلا، ۱۸ نقره و ۱۴ برنز در رده دهم قرار گرفتند.

گفتنی است در روز پایانی بازی های آسیایی 2010 گوانگژو برای كاروان ورزش ایران، 2 مدال نقره دیگر در رشته های والیبال و هندبال به دست آمد تا همچنان در رشته های تیمی در حسرت مدال طلا بمانیم. بطوریکه در رشته های كاراته، كبدی، بسكتبال، هندبال و والیبال 6 مدال رنگارنگ دیگر برای كشورمان به دست آمد و مجموع 59 مدال به ثبت رسید و تنها یك مدال تا ثبت رؤیای 60 مدال باقی ماند.

کسب 59 مدال مجموع كارنامه كاروان ورزش ایران در بازی های امسال بود كه با توجه به نتیجه كسب شده در پانزدهمین دوره بازیهای آسیایی که در سال 2006 در دوحه قطر برگزار شده بود (11 مدال طلا، 15 نقره و 22 برنز و مجموع 48 مدال) و در جایگاه ششم قرار گرفت می توان نتیجه به دست آمده در گوانگژو را بسیار درخشان تلقی كرد.

تا پایان روز چهاردهم بازی ها از بین 45 كشور 36 كشور موفق به كسب مدال شده اند كه از این تعداد 28 كشور مدال طلا را به كاروان ورزش های كشورشان اختصاص داده اند. سوریه آخرین كشوری بود كه با قهرمانی بوكسورش مدال طلا را به خود اختصاص داد.

.

.

| دانلود مجموعه آهنگ ها  و موسيقي هاي تصويري با حجم 308 مگابايت |

| دانلود فايل تصويري روشن كردن مشعل با حجم 42 مگابايت|

| دانلود مجموعه عكس ها با حجم 14.76 مگابايت|

| حجم : 365 مگابایت|

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تاکنون 3 نظر ثبت شده است.

  1. در پاسخ به (وحید) :
    سلام
    دوست عزیز ما شدیدا پیگیر این موضوع هستیم که هرچه سریعتر مطالب را انتقال دهیم و حتما امشب (شنبه ششم آذر) 100% تمامی لینک ها فعال شوند.
    با تشکر از شما

  2. بازم سلام

    من الان اطلاعيه شما رو مبني بر انتقال سرورها ديدم ، يعني اگه من بعدا

    بيام ميتونم فايلهاي مربوط به بازيهاي آسيايي رو دانلود كنم ؟

  3. سلام

    همه لينكهاي دانلود افتتاحيه بازيهاي گوانگ ژو خرابه…

    من بازم سر ميزنم اگر درست شده بود دانلود ميكنم

    مرسي

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
46118