خانه » گرافـــیک » انیمیشن » جدا کردن چهره در عکس و چسباندن آن در بدن دیگر با نرم افزار Face Off Max 3.1.2.6

جدا کردن چهره در عکس و چسباندن آن در بدن دیگر با نرم افزار Face Off Max 3.1.2.6

حتمآ دیده اید که برخی از افراد عکس صورت خود را در بدن یک فرد مشهور قرار می دهند. انجام چنین کاری معمولآ با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی حرفه ای مانند فتوشاپ انجام می شود. اما همانطور که می دانید این نرم افزارها به دلیل قابلیت های بسیار زیادی که دارند از محیط پیچیده ای برخوردارند به طوری که یک فرد عادی به تنهایی قادر به کار با آن نخواهد بود. به همین منظور معمولآ شرکت های مختلف ساخت نرم افزارهای گرافیکی اقدام به ساخت نرم افزارهای کوچک گرافیکی می کنند که قادرند تا برخی از کارهای نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته را انجام دهند.


نرم افزار Face Off Max به صورت کاملآ مستقل می تواند عکس صورت افراد را در بدن های مختلف جایگزین کند. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخودار بوده و کار با آن بسیار آسان می باشد در واقع نرم افزار از چند مرحله تشکیل شده که در هر مرحله وظیفه کاربر بسیار ساده می باشد در مرحله اول عکس مورد نظر خود را انتخاب می کند و قسمت صورت را مشخص می نماید، در مرحله دوم بدن مورد نظر خود را وارد نرم افزار می کند در مرحله آخر هم صورت به شکل دقیق و خودکار بر روی بدن جایگزین خواهد شد.

البته این ساده ترین نوع جایگزین نمودن صورت است زیرا در این نرم افزار عکس هایی از افراد مشهور جهان مانند بازیگران ، خواننده ها ، فوتبالیست ها و … قرار گرفته که می توانید صورت خود را در بدن آنها جایگزین نمایید. همچنین پس از پایان مراحل می توانید از افکت هایی که نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد برای زیباتر شدن عکس استفاده کنید. علاوه بر نمونه های آماده ای که در این نرم افزار قرار گرفته شما می توانید اقدام به دانلود نمونه های آماده بیشتری از اینترنت نمایید.

برخی از ویژگی‌های نرم افزارFace Off Max 3.1.8.8:
– امکان جدا کردن صورت از عکس و چسباندن آن در بدن دیگر.
– داشتن ابزارهای مختلف ویرایش صورت در عکس.
– داشتن صدها نمونه عکس از افراد مشهور جهان.
– داشتن انواع افکت های بسیار زیبا و قشنگ.
– امکان نوشتن بر روی عکس پس از تغییرات.
– قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
– داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
– سازگار با ويندوز هاي مختلف.
– داشتن حجم مناسب.
– اجرا با يک کليک.
– کاربرد آسان.
– و …

| دانلود |

| حجم : 6 مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
61550