خانه » امنیتـی » آنتی ویروس » دانلود رایگان نسخه دموی Quick Heal Total Security 2011

دانلود رایگان نسخه دموی Quick Heal Total Security 2011

 

سبك تر | سريع تر | هوشمند تر

(( درخواستـــــی ))

توتال سكوريتي 2011 كوييك هيل از لپ‌تاپ‌ها و رايانه‌هاي شما محافظت مي‌كند و در برابر خطرات و تهديداتي كه در هنگام استفاده از اينترنت، چك كردن ايميل‌ها، چت كردن و… مي‌توانند به صورت مخفيانه وارد سيستم شما شوند جلوگيري مي‌نمايد. پس از نصب ، آن به عنوان سپر در برابر ویروس ها ، کرمها ، تروجان ها ، spywares و سایر تهدیدات مخرب قرار مي گيرد. این سرویس همچنین حفاظت در برابر ویروس های جدید و ناشناخته با استفاده از تكنولوژي انحصاري DNAScan كوييك هيل ، وب سایت های مخرب را مسدود و مانع از رسیدن هرزنامه به ایمیلهاي شما مي شود. . توتال سكيوريتي 2011 كوييك هيل ، از منابع بسار كم استفاده مي كند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد.

 

غول آنتي‌ويروسهاي هندي كه توسط مجله معتبر آمريكايي CRN توانسته در دوسال اخير جايگاه نخست را در بين همه‌ي آنتي‌ويروس‌ها كسب نمايد، به عنوان شريك امنيتي Microsoft، شريك نرم‌افزاري Intel و با دريافت جوايز و تائيديه‌هاي معتبري همچون VB100%، CheckMark، OESIS، ICSA Labs، 100 شركت برتر آسيايي توسط Red Herring و… حضور در شبكه مراكز مهم دولتي مانند بانك مركزي هند، همكار امنيتي دولت هند و موسسه CERT، وزارت آموزش و پرورش انگلستان، قوه قضائيه غنا، شركت گاز قطر، دانشگاههاي بزرگ جهان و شركتهايي بزرگ مانند نوكيا و ديگر شركتهاي بزرگ اروپايي و آمريكايي را از افتخارات خود مي‌داند.

 

اخيراً كوييك‌هيل توانسته با استفاده از پتانسيل تكنولوژيك خود، بزرگترين سرمايه‌گذار IT جهان (Sequoia Capital) و حامي مالي شركت‌هاي بزرگي مانند اپل، گوگل، اوراكل، سيسكو، ياهو، ان‌ويديا و… را جذب خود نمايد، كه اين گواهي بر قابليت‌هاي فراوان اين شركت صاحب فناوري مي‌باشد.

 

ويژگي هاي Quick Heal Total Security 2011
AntiVirus

ويروس‌ها، كرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتيك شناسايي كرده و از بين مي‌برد. از فايل‌ها محافظت كرده و آلودگي‌ها را از الصاق‌هاي(Attachment) ايميل و دانلودهاي اينترنتي بصورت خودكار اسكن و پاكسازي مي‌كند.

 

AntiSpyware

قبل از اينكه جاسوس‌افزارها(Spyware) بر روي كامپيوتر شما مستقر شوند، از ورود آنها جلوگيري مي‌كند. آنتي‌اسپاي‌وير از طريق شناسايي و پاكسازي جاسوس‌افزارها و مسدود نمودن فعاليت‌هاي سارقان اطلاعات خصوصي، از حريم خصوصي شما به‌صورت خودكار محافظت مي‌نمايد.

 

AntiMalware

انجين پيشرفته اسكن مخربها(Malware)، رجيستري، فايلها و فولدرها را با سرعت فوق‌العاده زياد اسكن مي‌كند و به طور جامع جاسوس‌افزارها(Spyware)، تبلغ‌افزارها(Adware)، نرم‌افزارها كلاهبرداري و سرقت(Roguewares)، شماره گيرنده‌ها(Dialer)، ريسك‌افزارها(Riskware) و بسياري ديگر كه پتانسيل خطر در سيستم شما دارند را شناسايي و پاكسازي مي‌كند.

 

Anti-Rootkit

روتكيت‌ها را از طريق حمله پيشگيرانه، با انجام اسكن عميق شناسايي و پاكسازي مي‌كند. پروسس‌هاي در حال اجرا، رجيستري و فايلهاي سيستمي را در برابر هر نوع فعاليت مشكوك روتكيت‌ها كه در سيستم مخفي نگه داشته شده است، اسكن و پاكسازي مي‌نمايد.

 

AntiPhishing

همه سايتهايي را كه به آن وارد مي‌شويد را از لحاظ فعاليت‌هاي كلاهبردارانه به‌صورت خودكار اسكن مي‌كند و شما را در برابر هر حمله فيشينگ (سايتهاي كلاهبردارنه‌اي كه شبيه سايتهاي رسمي در جهت سرقت اطلاعات وجود دارند) در پيمايش سايتهاي اينترنتي محافظت مي‌كند.

 

AntiSpam

از ورود نامه‌هاي الكترونيكي ناخواسته (ايميلهاي Spam)، ميل‌هاي حمله كننده سايتها قلابي -شبيه سايتهاي رسمي كه اطلاعات بانكي و يا پسورد و يا اطلاعات خصوصي را مي‌دزدند-(Phishing)، ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته(junk mails) و ميلهاي مبتذل ناخواسته (porn mails)، را قبل از اينكه به صندوق ورودي (inbox) شما برسد جلوگيري مي‌كند.

 

Defragmenter

اين ويژگي ، page-files و تجمع رجيستري را كه مورد استفاده قرار مي گيرد يكپارچه مي سازد تا عملكرد سيستم را بهبود بخشد.

 

Duplicate File Finder

فايلهاي دو نسخه اي را از فهرست فايلهاي از پيش تعريف شده حذف مي كند و اين كار را از طريق جستجوي فايلهاي دو نسخه اي در كامپيوتر شما انجام مي دهد. اين ويژگي فضاي ديسك را با حذف فايلهاي زايد مورد محافظت قرار مي دهد.

 

PC2Mobile Scan

ويروس‌ها و جاسوس‌افزارها را از گوشي‌هاي موبايل، PDAها و Smart phoneها تنها با اتصال آنها به PC شما اسكن و ويروس‌كشي مي‌كند.

 

Secure Delete

اين ويژگي ، به طور دائم فايلها را از هارد درايو پاك مي كند و مانند روش پاك كردن نرمال انرا غير بازيافتني مي سازد.

 

Disk Cleanup

با اين ويژگي شما مي توانيد فايل هاي موقت، نامعتبر و ميانبرهاي غلط را از روي فضاي ديسك از بين برده و عملكرد سيستم را بهبود دهيد.

 

Registry Cleanup

ورودي هاي نامعتبر و ناخواسته را از Registry سيستم پاك مي كند و عملكرد سيستم را افزايش مي دهد

 

Silent Firewall

فايروال كوييك‌هيل، دسترسي هكرها و سارقان اطلاعات به كامپيوتر شما را از بين مي‌برد. اين ديواره آتش، محافظت جامعي در برابر حملات شناخته‌شده و ناشناخته، تحت شبكه داخلي و خارجي را فراهم مي‌سازد.

 

Intrusion Detection & Prevention

ويژگي شناسايي و جلوگيري از ورود بدون اجازه، حملات و تلاش ويروسها و بدافزارهاي جديد براي نفوذ به سيستم شما، از

كامپيوتر remote (راه دور) را مسدود مي‌سازد.

 

 

Pen Drive Protection

جلوگيري از مخرب‌هايي كه با استفاده از ويژگي Autorun ديسك‌هاي قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و… منتشر مي‌شوند.

 

Data Theft Protection

مانع كپي هر نوع داده و فايل از سيستم شما به حافظه‌هاي قابل جابجايي (مثل ديسكهاي فلش، مموري، رم، كول‌ديسك، MPlayer، هارد اكسترنال، درايوهاي قلمي و ديگر ابزارهاي ذخيره‌سازي) توسط افراد ناشناس مي‌شود. همچنين مي‌توان خواندن و نوشتن از اين حافظه‌ها را نيز مسدود نمود.

 

Browsing Protection

ويژگي Browsing Protection ، از کامپیوتر در برابر تهديدات وب سايت هاي مخرب محافظت می کند.

 

Self Protection

Self Protection یکی از ویژگی های جدیدی است که از فایل ها ، پوشه ها ، تنظیمات و مدخل رجیستری علیه فعالیت های مخرب ، و همچنین جاسوسي ، از كوييك هيل حفاظت مي كند.

 

 

Entertainment Mode

اين ويژگي به  كاربراني كه به فعاليتهايي نظير گرافيك كامپيوتري، تدوين فيلم، ساخت انيميشن، بازيهاي كامپيوتري يا تماشای فیلم مي‌پردازند كمك مي‌كند تا با استفاده از همه ظرفيتهاي سيستم، بدون كاهش امنیت کامپیوتر كار كنند.

 

USB Drive Protection

جلوگيري از مخرب‌هايي كه با استفاده از ويژگي Autorun ديسك‌هاي قابل حمل مانند فلش، Hard ،USB Memory و… منتشر مي‌شوند.

 

DNAScan Technology

• سرعت تشخيص بالا

• حفاظت خودكار از worm هاي جديد ، trojan ها و botها

• حفاظت كامل از ويروس هاي جديد

 

Emergency CD

شما مي‌توانيد يك CD اورژانسي قابل راه‌اندازي (Emergency Bootable CD) بسازيد كه به شما در ويروسيابي فايلهاي بوت ويندوز كمك مي‌كند. همه درايوها حتي پارتيشن‌هاي NTFS را اسكن و پاكسازي مي‌كند. اين ويژگي در پاكسازي آلودگي‌هايي كه نمي‌توان آنها را از داخل ويندوز از بين برد كمك شاياني به كاربران مي‌نمايد.

 

Boot Time Scan

شما مي‌توانيد ويروسيابي را در كامپيوتر خود در راه‌اندازي بعدي برنامه‌ريزي كنيد كه همه درايوها در زمان بوت قبل از اينكه ويندوز به صورت كامل بارگذاري گردد اسكن و پاكسازي خواهد شد.

 

| دانلود |

| حجم : 540 کیلوبایت |

| رمز فایل : ندارد |

| منبع : شرکت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس |

جهت اطلاعات بیشتر و خرید این آنتی ویروس روی بنر زیر کلیک کنید

آنتي ويروس كوييك هيل

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. سلام و خسته نباشید. بنده می خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم. سایت خوبی دارید و انشاءالله همیشه موفق باشید
    اگر میخواهید بنده برای وبسایت شما با هر اندازه و هر فرمتی که بگید طراحی هدر و میکنم. چون این پیشنهاد از سوی بنده هست، به صورت رایگان انجام می دم. اگر خواستید به ایمیلم بفرستید. نمونه کار هم دارم که البته به زودی درست میشه. ولی طراحی بنده خوب هست . مطمئن باشید. ممنون یاعلی

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
25650