خانه » بـازی » اتومبیل رانی » دانلود بازی جدید و فوق العاده مهیج مسابقات ماشین سواری TrackMania 2 Canyon

دانلود بازی جدید و فوق العاده مهیج مسابقات ماشین سواری TrackMania 2 Canyon

TrackMania 2 Canyon عنوان بازی جدیدی است که نسخه Beta آن اخیراٌ توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده و ساخت و تولید آن برعهده کمپانی Nado می باشد. نسخه اصلی و کامل این بازی در تاریخ ۲۳ شهریور ۹۰ منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که با توجه به اینکه نسخه ارائه شده Beta می باشد ولی استقبال بی نظیری از آن به عمل آمده است که نشان از محبوبیت این بازی نزد گیمرها می باشد. مسابقات به طور حرفه ای و در محیط های ناآشنایی همچون دره های عمیق و مناطق کوهستانی اتفاق می افتد که در بازی های مشابه که ژانر Racing دارند کمتر مشاهده می شود. یکی از بهترین ویژگی های این بازی امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی ماشین ها، محیط و حتی پیست های مسابقه است، به طور کلی گیمر می تواند بر اساس سلیقه و علایق خود در بازی تغییر ایجاد کرده و ماشین مورد نظر خود را با شرکت در مسابقات ارتقاء دهد. Mania Planet از جمله سرویس های ویژه ای است که برای اولین بار در این بازی استفاده شده است، این سرویس تغییرات اعمال شده و خاص که توسط گیمر روی بازی انجام می شود را به اشتراک می گذارد. به عبارتی هر گیمر با توجه به سلایق و قدرت خود در پیشبرد بازی، می تواند خواسته های خود را بر بازی اعمال کند و تغییرات چشمگیری در مدل های ماشین، مسیرها و دیگر اجزای ظاهری و سازنده بازی را بوجود آورد، که توسط سرویس Mania Planet این تغییرات در اختیار دیگر علاقمندان قرار می گیرد. Car Damage نیز نام یکی دیگر از ویژگی های منحصربفردی است که در سری بازی های TrackMania برای نخستین بار دیده می شود، که وجود آن باعث می شود تا بدنه خودروها طبیعی عمل کرده و قابل تخریب باشند. افکت های اعمال شده و ظرافت خاصی که در طراحی بازی به کار گرفته شده است بسیار عالی هستند و حتی کوچکترین شکافها و ناهمواری های موجود در دره ها و دیوارها به وضوح دیده می شوند که نشان از گرافیک عالی بازی و پرداختن به جزئیات توسط طراح می باشد که باعث متفاوت و جذاب تر جلوه دادن بازی شده است. استفاده درست از افکت ها ، باعث شده است هنگامی که ماشین اوج گرفته و سرعت سرسام آور آن صفحه مانیتور شما را به لرزه در می آورد، تفاوت و سسرعت واقعی را به طور کامل احساس می شود. بازی آمیخته با سبکی اکشن است و شاهد صحنه هایی زیبا از درگیری دو خودرو خواهید بود که شاید منجربه واژگون شدن و یا آتش سوزی خودرو طرف مقابل شود. امکان ثبت لحظات زیبایی که گیمر خلق می کند توسط فیلمبرداری قوی بازی قابل ضبط و نگهداری می باشد، همچنین گیم پلی بسیار هیجان انگیز و قوی، صداگذاری عالی و طبیعی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد. این بازی فوق العاده مهیج را از وب سایت مستر دانلود دریافت کنید.

.: روش نصب :.

پس از Extract کردن فایل فشرده، جهت نصب بازی کافی است تا فایل ManiaPlanetCanyon_Setup.exe را اجرا کنید.

.: روش کرک :.

.: دانلود کرک بازی TrackMania 2 Canyon :.

:: کرک را از لینک بالا دریافت کنید. و دقت داشته باشید رمز فایل فشرده عبارت|www.masterdl.com | می باشد ::

:: چنانچه که هنگام اجرا با خطای زیر مواجه شدید ::

:: باید نسخه ۴٫۰٫۳۰۳۱۹ نرم افزار NET Framework را دانلود کرده و در سیستم خود نصب کنید ::

:: پس از نصب NET Framework 4 کرک را اجرا کرده و با توضیحات ساده که شامل کپی رمز در CD Key Options می باشد، بازی را کرک کرده و اجرا کنید.::

user : beta2

pass: : 6! Oh4E # wNV

توجه : احتمال کار نکردن کرک و سریال وجود دارد که این مورد مانع از اجرای بازی خواهد شد. درصورت یافتن کرک جدید پست اپدیت خواهد شد.

| دانلود |

| حجم فایل : 857 مگابایت |

| رمز فایل : www.masterdl.com |

| منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com

تاکنون 2 نظر ثبت شده است.

  1. با سلام

    دوست عزیز همون طور که اومده این نسخه آزمایشی بازی هست و پیش اومدن چنین مشکلاتی طبیعی هست.

    این سریال از اخرین سریال های گذاشته شده هست برای کرک. در صورت پیدا کردن سریال و یا کرک جدید پست اپدیت میشه.

    نام کاربری : beta2
    رمز عبور : 6! Oh4E # wNV

    موفق باشید.

  2. اینو از ایرانیان دانلود گرفتید و به نظراتش دقت نکردید که مردم چی گفتن توش؟
    یک نفر هم نتونسته این بازی رو کرک و اجرا کنه !!

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
60101