خانه » سیستــم عامل » ویندوز » بازی فکری آنلاین اختلاف تصاویر

بازی فکری آنلاین اختلاف تصاویر

بر چسب های مرتبط:
بازی حوصله تصویر رویا داریوش فکری بازی آنلاین بازی فکری تصاویر زیبا فکری حوصله ندارم فکری ترین بازی جهان بازی های آنلاین تصاویر جالب اختلاف ساعت می شود بازی حکم فکری بازیهای بازی آنلاین دخترانه بازی دخترانه بازی آندروید فکری دانلود بازی تصاویر خنده دار

همانطور که میدانید برای پرورش فکر  انسان نیازمند انجام کارهای فکری است. یکی از این کارها که بسیار مورد توجه مردم قرارگرفته بازی کردن است. به خاطر اینکه بازی های فکری گوناگونی وجود دارد و اکثرا در انتخاب بازی مناسب سر در گم می شوند این بار تصمیم گرفتیم به شما کاربران عزیز بازی فکری اختلاف تصاویر را معرفی کنیم. شما در این بازی با 2 تصویر کاملا شبیه به هم سر و کار دارید . در یکی از تصاویر تفاوتهایی با تصویر دوم مشاهده میشود. اما این تفاوت ها به حدی کوچک و ریز هستند که باید خوب به هر دو تصویر نگاه کنید.  اگر اختلاف هر تصویر را پیدا کردید، بر روی تصویر سمت راست کلیک کنید تا دور اختلاف خط قرمز کشیده شود و به محض پایان وقت اگر تمام آن اختلافات را یافته باشید به مرحله بعد راه خواهید یافت.

هرچه به مرحله بالاتری میروید میبینید که تشخیص اختلاف تصاویر سخت تر و سخت تر میشود. اما همه چیز به هوش و صبر و حوصله شما بستگی دارد. این بازی به قدری جذاب و زیباست که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. اگر شما با صبر و حوصله تمام مراحل را پشت سر بگذارید و مراحل را به اتمام برسانید شما میتوانید با ثبت اسم خود یکی از برندگان سایت پر طرفدار بازیخونه باشید. برای اطلاعات بیشتر و انجام این بازی زیبا به سایت بازیخونه مراجعه کنید.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
74140