خانه » سرگــرمی » تازه ها » معرفی تبلت های قدرتمند جدید Archos

معرفی تبلت های قدرتمند جدید Archos

به دنبال تبلت های هانی کام 3.1 هستید؟ . اگر این طور است، باید تبلت های جدید Archos را هم به کاندید های خود اضافه کنید. امروز Archos دو تبلت جدید را با نام های 80 G9 و 101 G9 معرفی نمود. هویدا ترین تفاوت این تبلت ها در سایز آن هاست که به ترتیب 8 و 10.1 اینچ می باشد.تبلت 8 اینچی، رزولوشنی برابر 1024×768 پیکسل دارد و رزولوشن تبلت 10.1 اینچی، 1280×800 پیکسل است…

هر دوی این تبلت ها، با افتخار از هارد 7 میلیمتری Seagate استفاده می کنند تا ظرفیت ذخیره سازیشان را تا 250 گیگابایت بالا ببرند. اما واقعا وقتی می توانیم از معایب و مزایای کامل این هارد مطلع شویم، که ببینیم آیا این هارد پر مصرف برای باتری این تبلت مشکل ایجاد خواهد کرد یا خیر. البته اعلام شده که اگر نیازی به هارد 250 گیگابایتی ندارید، می توانید از 16 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات میکرو اس.دی بهره مند شوید.

وقتی به باطن بنگریم، اول از همه پردازنده ی 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای این تبلت ها ما را به خود جذب می کند. این تبلت از فلش پشتیبانی کرده و یک درگاه USB استاندارد هم روی آن تعبیه شده است.شما از خروجی HDMI هم بهره خواهید برد و پخش ویدئو با کیفیت 1080p برایتان فراهم خواهد بود.

برنامه این است که این تبلت را در اواخر سپتامبر عرضه نمایند. نکته غم انگیز این جاست که اگر در روز عرضه هم این تبلت را بخرید، یک تا دو ماه بعد، نسخه بستی حصیری خواهد آمد و هانی کام کهنه می شود. مانند بقیه دستگاه های مبتنی بر اندروید، تضمینی وجود ندارد که بستی حصیری را دریافت خواهید کرد یا خیر.

قیمت تبلت 8 اینچی، 280 دلار و قیمت مدل 10.1 اینچی، 350 دلار خواهد بود. قیمت پایین همان چیزی است که شما را به شدت برای خرید این دو تبلت ترغیب خواهد کرد.

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است
27783